Thursday, July 22, 2010

Brüksel Kapıları Aralanıyor...

Karışık duygular içindeyim, hayatımın en önemli kararlarından birini alıyorum. Hatta aldım bile. Günlerdir sancısını çekip nasıl konuşacağım, neler söyleyeceğim derken, sonunda bugün patronla konuştum. Ayrılmak istediğimi anlattım, Sibel'imi anlattım, kurmak istediğim ideal hayatın gerçekleşmesi için içimden geçenleri anlattım. Beklemiyordum bu kadar olgunluğu açıkcası, adam dinledi ve "benden ne istiyorsun" dedi. Bu muymuş o kadar içimde büyütüp sancılandığım şey. Ne kadar da kolaymış. Ama insanın kendisini ifade edebilmesi, içinden geçenleri olduğu gibi, gizlemeden, açıkca anlatabilmesi çok önemliymiş. Öğrendim bende sanırım. Teşekkür ederim. Kurmak istediğim o hayata duyduğunuz saygı için.

Şimdi günlerce ev arama faslı başladı. Onlarca web sitesinden... Biri benim yerime yapsa bunu olmazmı?

No comments:

Post a Comment